2013. szeptember 13., péntek

Következő rész.

Aloha!
Na, szóval... holnap osztálykirándulásra megyek, így esélytelen, hogy hétvégén felkerüljön az új rész, ezért is írok most. Sajnálom, hogy így alakult, de tekintve arra, hogy ma is 9-re értem haza egy programról, semmi időm nem volt megírni az új részt. Hétfőn ha hazaérek szerintem nekiesek mindenképpen, mert nekem is fontos, hogy legyen friss! Meg, izé... most így fogalmamsincshányórakkor, nekem az órámon 18:16-van, de közben már szerintem fél 11 is elmúlt, nem fogok elkezdeni írni, mert akkor itt ülnék meglehetősen sokáig, azonban reggel korán kelek.
Ennyit akartam.:)
Csók,

LTP

2 megjegyzés:

  1. Bármennyit várunk az új részre, mert megéri, olyan jó :))<3

    VálaszTörlés
  2. Hello!:)
    Mivel imádom a blogod és ahogy írsz, itt egy kis meglepetés: http://norawagner-and-zaynmalik.blogspot.hu/2013/09/masodikharmadik-dijam.html

    VálaszTörlés