2013. december 26., csütörtök

23. Végigcsinálom!


Sziasztok!
Ugyebár megszavaztuk a facebook csoportomban, hogy naponta legyenek részek a téli szünetre, illetve az én jófejségemre tekintve. Belementem azzal a feltétellel, hogy kapok véleményeket. Nincs ilyen, hogy komi határ, meg anyám kínja. Ki az a faszfej, aki ilyenre kéri az olvasóit? - Elnézést, nekem erről megvan a véleményem, és nem vagyok a híve ennek a baromságnak. Számomra ez olyan, mintha egy szülő azt mondaná a gyerekének, hogy "csak akkor kapsz enni, ha kipucoltad a kéményt." - Baromság. Aki akar ír, aki nem akar, nem ír. De ha már nem írsz, - pedig még a kódot is levettem, mint mindig, - akkor nyomkodd a fejezet alatti vélemény gombokat. Szóval nem kérem, hogy írjál nekem a fejezetem alá egy 200 szavas fogalmazást, csak néhány szót, arról amit gondolsz ^-^" Én pedig minden nap hozok egy friss részt. (Bár már csak ezen kívül két rész van, salalalaaaa.) (:
Na, de nem is szaporítom tovább a szót! Jó olvasást!



LARISSA MOOR

- Amúgy te tényleg semmit nem tudsz erről? Úgy értem, magáról a megvalósításáról, egy ilyen bulinak? – érdeklődtem fejemet kicsit oldalra döntve. Kinéztem az ablakon. A park melletti parkolóban állunk, és várunk. Nem is tudunk mást csinálni, amíg be nem gördül a titokzatos éjfekete autó. Néha elgondolkodom rajta, hogy mennyire logikátlanok ezek a csempészek. Kicsit sem feltűnő, hogy hullaszállító autóhoz hasonló kocsival furikáznak, és általánosságban csak sötét ruhákat hordanak, mint a filmekben. Még a szemük sem áll jól az ilyen alakoknak. Liam pedig egy igazi kis béna ebben, nem való neki. Ha ezzel kezdi pár hónappal ezelőtt, talán el is hittem volna, de ma már a pofájába röhögnék azonnal.
- Meglepő, de nem. Sosem érdekelt, és apám sosem erőltetett rám semmit, amit nem akartam. Elég passzív gyerek voltam. Semmi sem érdekelt különösebben. Az már egy másik tény, hogy belecsöppentem pár szokatlan dologba, mert apa nem tudod hova tenni, ezért mindenhova elkísértem.
Persze volt, hogy egyedül hagyott, de az sosem sült el jól. Rossz voltam kicsinek. 
Megesküszöm neked, hogy egyszer majdnem felgyújtottam a házat.
- Ne már – nevettem fel harsányan. – És mi az, hogy majdnem? Mi akadályozott meg?
- Apa pont belépett a konyhába – húzta el a száját, végül pedig elvigyorodott. Azért megnéztem volna az apja képét, amikor a kis Liam az égő ház mellett csücsül és boldogan kacarászik művén.
Ezután egyikünk sem szólalt meg. Beállt egy megnyugtató csendesség. Nem az a kínos, inkább a feszültségmentes. Oké, persze, mindkettőnkben volt némi feszkó, ugyanis a hátsó ülésen egy droggal megpakolt táska feküdt készenlétben arra, hogy átadjuk a jogos tulajdonosának. 
Összerezzentem, mikor egy fekete kapucnis alak bekopogott a Liam felöli ablakon. Barna szemeit ránk szegezte, majd ahogy Liam leeresztette az ablakot egyre erősebben fújtatott.
- Már megint idehoztad? – hallottam meg a túlságosan is ismerős hangot. Jack. 
- Ő legalább ért hozzá! – vágott vissza Liam erélyesen. – Én a helyedben örülnék neki, Jack.
- Jack? Már csak Jack vagyok neked? Mivel beszélte tele a fejedet ez a szajha? – mordult fel Jack idegesen. Szajha? Baszódj meg! – Mellesleg, nem tudom, miről beszélsz, fiam. Ért hozzá? Azt nevezed hozzáértésnek, hogy néhányszor intézett már hasonlókat a kiscsaj? Persze, tíz évesen még jó trükk volt, hogy egy iskolatáskába belepakolt cuccot kihozott a parkba, és átadta egy másik gyermeknek, na de kérlek! Ez nevetséges. 
- Ezt nem mondod komolyan! – kaptam felém kobakját Liam meglepettségében. Kicsit felnevettem, majd bólintottam. 
- Amúgy meg kikérem magamnak, hogy tizenhárom voltam – fontam össze ölemben kezeimet. – És igenis tudom, mit csinálok – mosolyogtam rá bájosan. Meglátjuk, mi lesz negyed óra múlva, amikor a rendőrség megbilincselve vezeti el innen Őt. 
Igen, ma reggel sikerült elintéznem, hogy az egyik kedves ismerősöm, aki nem mellesleg rendőr, idejöjjön pár barátjával, mihelyt küldök nekik egy sms-t. 
Tegnap, amikor megtudtam, hogy Liamet is belerángatta az apja a kalamajkába, azonnal beugrott Zayn Malik neve, és még este előkerestem a telefonszámát, hogy másnap megbeszélhessem vele a mai kis „partit”. Mikor apám börtönbe került, már akkor kitűztem a „célok” nevű listámra Jack Payne börtönbejuttatását. Ha Ő nincs, apám még mellettem lenne, és most nem ülnék itt, mint egy védőszent.
- Rendben, kicsi lány. Csinálj, amit akarsz, de most Liam várnak ránk, indulj, és vidd oda nekik, amit tegnap elfelejtettél – parancsolta szigorú hangnemben Jack, mire Liam rám nézett, megfogta a kezemet, és arcon csókolt.
Remegő tenyérrel nyúltam a telefonomért, amint Liam kiszállt az autóból, hogy hátulról kiemelje a táskát. Gyorsan bepötyögtem pár betűt, és már ment is a levél. 
Istenem, csak érjenek ide, mielőtt rosszul sülnének el a dolgok.
Liam kezei között a droggal teli táskával elindult az éppen begördülő sötét színű autó felé. 
A gépjárműből, mint a bolha pattantak ki az egyenruhás rendőrök, s egy pillanaton belül Liam kezeit a háta mögé szorítva megbilincselték. Ijedtemben felsikoltottam, és úgy ugrottam ki a kocsiból, mint akinek tűt szúrtak a seggébe. Bárkit, csak Őt ne! 
Odarontottam a rendőrhöz, ki Liamet egy kocsinak döntve faggatta, és kétségbeesetten magyarázni kezdtem neki:
- Engedje el, Ő nem csinált semmi rosszat! – védtem zaklatottan. Ne, ne, ne, ne, ne!
- Ezt majd a bíró eldönti.
- Hol van Zayn Malik? Tudod a főnök. – kérdeztem azonnal, hisz’ nem láttam esélyét a szópárbajból győztesként való kikerülésre. Fordultam egyet a tengelyem körül, s megláttam a sötét barna hajú férfit, ki maga előtt lökdösve Jack Payne-t igyekezett a most érkező rendőrautók felé.
- Hé! – kaptam el a karját, amint odaértem hozzá. – A fiút, engedjétek el! – mutattam Liamék felé. – Semmi rosszat nem tett, csak belerángatták, esküszöm.
- Larissa, köszönjük a segítségedet, de sajnálatos módon nem engedhetem el. A két szememmel láttam, hogy nála voltak az anyagok. Át akarta adni a gárda másik felének, akit a Te segítségeddel sikerült nyakon csípnünk. Maximum figyelembe veszik enyhítő körülményként a dolgot, miszerint…
- Megfenyegették! – vágtam rá kapásból. –Kényszerítették – nyeltem nagyokat. – Olyan ígéretet tettek neki, amit ebben a helyzetben, amiben vagyunk nem lehetett volna visszautasítani.
- Rendben. Lara, én azt tanácsolom, hogy menj haza!
- Nem mehetek el, nélküle nem – Eddig bírtam. A mécses eltört, a képzeletbeli váza lezuhant, én pedig ezer darabra hullottam, mint a leeső törékeny porcelán.
Az eddig jól kordában tartott könnyek előbújtak és elárasztották arcomat. Nem akartam börtönbe juttatni az egyetlen embert, aki megmaradt az elbaszott kis világomban. Nélküle, én halott vagyok, egy senki. 
- Ne sírj – tette gyengéden a vállamra kezét Zayn, majd bólintott egyet. – Megígérem, hogy mindent megteszek, hogy ne kapjon többet, kettő-három évnél.
- Micsoda? – kiáltottam rémületemben. Kettő, három év? 
- Meglátjuk, Lara. Menj el innen – lökött hátrébb lágyan, majd intett egyet, s beült a rendőrautóba.
Sokkos állapotba kerültem, kétségtelen. Óvatosan megfordultam, mintha attól rettegtem volna, hogy valaki a hátamra ugrik, és halálra rémiszt. Lassan körbefordultam saját tengelyem körül, mint égen a bolygók, s észleltem, hogy eltűntek. Egytől-egyig felszívódtak, és vitték magukkal Őt is. Egyedül maradtam a parkban, a városban, a világban. Senkim nem maradt,
kivéve a kisbabám, mármint a kisbabánk.
Mert az övé is…
Teljesen magamba zuhantam, csodálom, hogy Liam itt maradt kocsijáig eljutottam. Ott beültem a volán mögé, s a kormányra hajtva fejemet keserves zokogásba kezdtem.
Miért kellett a rendőrségnek előbb elkapni a másik csapat dílert? Miért nem hagyták, hogy úgy történjenek a dolgok, ahogy elterveztem? Ha hallgatnak rám, Liam most itt ülne mellettem, és elégedetten foghatná a kezemet. Hirtelen a pofim bal oldalához kaptam tenyerem, ahova az utolsó puszit kaptam tőle, tíz perccel ezelőtt. 
Ezek az idióták keresztülhúzták a számításaimat, én nem akartam, hogy Őt is elvigyék, én csak Jack elfogását pártoltam. 
Az egész az én hibám! Ha tegnap nem hívom fel Zaynt, ma nem kapnak el senkit, és Liam velem maradhatott volna. 
Egy mélyről jövő sóhaj kíséretében, az önsajnáltatás, illetve önmarcangolás befejezte után kiegyenesedtem az ülésen, megmarkoltam a kormánykereket, és bólintottam. Elhatároztam: Ha törik, ha szakad, én végigcsinálom! Liamért, magamért, apámért, és a gyerekemért… a gyerekünkért.

34 megjegyzés:

  1. váá remélem én leszek az elsőő :D . fantasztikus lett, mint mindig. Kár hogy már az utolsó fejezeteknél tartunk :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te lettél az elsőő, juhhéj:D
      Köszönöm szépen:) Én is sajnálom, hogy ennyire hamar vége lett..:)

      Törlés
  2. OMG
    *sokkos állapotban*
    Ez..Ez.. Ez... Eszméletlen *-*

    VálaszTörlés
  3. óóóóh te jóságos :OOOO Jajj szegénykém :((( úúgy izgulok :O
    Hihetetlen vagy Lizim ;)

    VálaszTörlés
  4. IMÁDOM *-* LEGESLEGJOBB BLOG <3

    VálaszTörlés
  5. *o* Nagyon tetszett! De... Liam:/ És... Ahh.. Túúúl jóó! Én is ilyen író akarok lenni:33 Amúgy én írtam a Little Diamond miatt és nem jött meg a meghívó:/ Várom a holnapot!:3
    Aliz xXx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)<3 Nagyon aranyos vagy<33 Pedig én elküldtem:oo

      Törlés
  6. Hihetetlen! Fantasztikus! Elképesztő. Ma találtam rá a blogra é s valami.. nem találok szavakat! Fantasztikusan írsz és már eszeveszettül várom, hogy hozd a folytatást, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy Lara mit talált ki! Szegény! Elég elfuserált egy élete van... :((
    Szóval kérlek! Nagyon, nagyon kérlek, hogy hamar hozd a kövit!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira köszönöm! :) Ma találtál rá?:O Úristen! Ez annyira jól tud esni, hogy ennyi fejezet után valaki képes belefogni az elejétől, és végigszenvedni:) Wooow, ügyes vagy, köszönöm! <333 És igen, Larára eléggé rájár a nemtudommmi:$:DD

      Törlés
  7. neeeeeeeeeee Liamet elviték na ne csinálod ugye ezt csak álmodta mond hogy álmodta létszii

    VálaszTörlés
  8. O te josagos eg! Szegeny Lara ! :/ Remelem minden jora fordul es nem kell Liamnek bortonben lennie. Hmm Zay Malik rendor... Varom a folytatast! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zayn rendőőr:$$ Jó elképzelni, mi?:D Sietek vele! :)

      Törlés
  9. Úr Isten! :O Liam :'( Most egy picit haragszom Larára, igaz nem tudta, hogy ez lesz, de akkor is.... :(
    De! Nagyon tetszett a rész, olyan izgi! Várom a kövit! *--* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, kicsit félre kalkulálta a dolgokat:o
      Köszönöm, holnap jön! :)

      Törlés
  10. Itt ülök 0:12-kor a Perfect előtt és olvasok és olvasok. A szemem már rég kifolyt, de nem érdekel mert ez a blog ÚRISTEN! Rengeteget fejlődtél, és büszke lehetsz magadra. A rész pedig valami eszméletlen. Kissé megkönnyeztem a végé,de ez maradjon titok szóval shh.... Valami eszméletlen, hozd gyorsan a kövit, ja és gazdagodtál egy új követővel! Pusszantalak! <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm szépen, nagyon <333
      Megkönnyezted? OMFG, nagyno nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon köszönök mindent, írtó aranyos vagy <33 Én is mindjárt sírva fakadok itt basszus. Azt a jó élet!

      Törlés
  11. Imádom! már az elején kezdtem olvasni a blogot, és már akkor sem bírtam kivárni az új részeket, de most már még nehezebb! Siess a kövivel!! :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy már az első részeknél csatlakoztál hozzám! :) Cuki vagy:) Köszönöm! :) <3

      Törlés
  12. Gyerünk,gyerünk, gyerünk! Fenomenálisan, elképesztően írsz!
    Gyorsan kövit pls! *-*

    VálaszTörlés
  13. Iszonyatosan jo lett!!! :D Hamar a kovetkezot!!! *-*

    VálaszTörlés
  14. Menj a tudod hova, ilyenről nem volt szo... Ajh, most úgy izgulok mi lesz ezekkel...!!!! Fhu, Lizi rafinált kiskópé vagy te.:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  15. Haha, muszáj volt kicsit felforgatni az egészet, tudod:)) Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  16. Drága LTP!

    Azta, ne, ne, ne, ne! Komolyan mondom, szerencsétlen Liam, nem gondoltam volna, hogy még őt is elviszik... Sokkal jobban jártak volna, ha hagyják az egészet a fenébe, mert akkor legalább biztonságba lettek volna.. Najó, gyorsan megyek már a következőt olvasni, ez hihetetlen! <333

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Azy!
      Olyan aranyos vagy, hogy így sorban olvasod a fejezeteket és mindegyikhez írsz, nagyra értékelem, komolyan<333
      Köszönöm szépen, és hát gondoltam belecsempészek némi izgalmat:o:D:9<33
      LTP

      Törlés
  17. Drága Lizike mizike :)
    Annyira égek, hogy el sem hiszed. Még csak most értem el ide, pedig már be is fejezted a blogot, nagyon-nagyon sajnálom, én komolyan mondom, hogy nagyon siettem :(((
    Amúgy nagyon jó rész lett és nagyon megdöbbentő - észrevetted, mennyiszer használtam, hogy nagyon?!. Sosem gondoltam volna, hogy Liam börtönbe fog kerülni és remélem boldog lesz a vége, mert ha nem akkor kinyírlak <33
    Amúgy szeretlek <333
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés