2013. december 28., szombat

Epilógus - Perfect

Sziasztok!

Jééééézusom gyerekek, hát én mindjárt sírni fogok. Én szerintem a sok dumát a végére hagyom, ugyanis van mit írnom nektek, úristen. De most olvassatok csak, jézusom! Nem találok szavakat. Úgy nézhetek ki, mint egy könnyező, csapkodó retardált fóka:3:D
Na olvassatok, bébik:) 
U.I.: Ne is kérdezzétek, mit éltem át ennek a fejezetnek a megírásakor. Az utolsó soroknál úgy sírtam, mint egy kisbaba.:S 


Epilógus
LIAM PAYNE

2026.05.10.
14 év elteltével…

- Hová, hová, este fél kilenc tájában, kiscsillag? – léptem be lazán Lucy elé, miközben kezeimet mellkasomon kereszteztem. Mostanában szokásává vált a fiatal hölgynek, hogy éjszakába nyúlóan kimarad otthonról. Értem én, hogy tizennégy éves menő csaj, de mégis csak gyerek, méghozzá az enyém, és az én gyerekem nem lesz egy elzüllött utcalány.

Lucy barna szemei megvillantak az erős lámpafényben, majd ujjait lazán zsebébe csúsztatta, és úgy pislogott fel rám. A kiskutya tekintet, igen, ismerős, de ez most nem válik be, husika.
Vigyorogva néztem vele farkasszemet, vicces játék volt. Úgy bírom, hogy rezgéstelen arccal állja a tekintetemet, és magabiztosan érvel a saját elképzelései mellett. Nem csodálom, tiszta az anyja az egész csaj.
- Csak sétálni indultam.
- Remek! – biccentettem. – Akkor elkísérlek.
- Nem! Egyedül akarok menni, szükségem van térre, apa.
- Elég teret kaptál már, kicsim. Tudod, én sok mindenbe belemegyek. Semmi jónak nem vagyok az elrontója, de nem foglak kiengedni éjnek évadján sétálgatni a sötét utcára. Tizennyolc éves korod után oda mész ahova szeretnél, addig viszont apuci parancsol, szóval húzzál aludni. Holnap iskola!
- De apa! – kiáltott fel felháborodva. – Nem teheted ezt velem.
- Ó, dehogynem – villantottam egy meglehetősen ördögi vigyort, a következő pillanatban pedig megmarkoltam a lányom lábait, és a hátamra vetettem a gyerekem. Az kapálózott, visított, ordibált, míg én csak jóízűen kacagtam rajta. Ma este elmarad a laza parti. Tudom én, mit művelnek ezek, én is voltam tinédzser.
- Segítség meg akarnak ölni!
- Apa, mit csinálsz Lucy-vel? – megszeppent kis hang szólalt meg mögöttem, mire a három éves kislányomhoz fordultam, Lucy-t a lábára állítottam, majd leguggoltam Lily elé.
- Csak játszunk, hercegnőm – feleltem megsimítva babaarcát, majd karjaim közé kaptam a pehelysúlyú kislányt. – Lucille, még egy lépés és esküszöm, hogy kihívom a rendőrséget!
- És mit mondasz nekik? 
- Azt, hogy bankot készülsz rabolni.
- Az unalmas lenne – jött a válasz egyre messzebbről. – Inkább megyek és örökítem tovább a családi hagyományokat, és eladok pár zacskó marihuánát – mély levegővételek közepette tettem le Lily-t és kötöttem a lelkére, hogy keresse meg anyukáját, majd az előszobába igyekeztem, és karon ragadtam Lucy-t. Ezt nem csinálhatja! Én valóban kibaszott rendes voltam vele, nem kiabáltam, nem ordítottam, tejes lelki békével kértem meg, hogy ne menjen sehova, de a cérna ezzel a mondatával elszakadt.
- Húzz a szobádba, és ne is lássalak holnap reggelig! Lucille, semmi trükk. Tudni fogom, bármivel próbálkozol. És most menj – hangsúlyoztam ki az utolsó szavakat erőteljesen. Lucy csak felsóhajtott, megrázta a fejét, majd elindult az emeletre. Annyira utálom, amikor egy ember, - jelen esetben a lányom, - egyetlen jól célzott mondatával az őrületbe kerget. Nem vagyok büszke a múltamra, és utálom, ha valaki azt háborgatja. Akaratlanul is eszembe jutnak ilyenkor a börtönbeli emlékek, és felszakadnak a régi sebek.
Kezemmel megdörzsöltem az arcomat, majd egy felszökő sóhaj kíséretében bementem a nappaliba.
- Beszéljek vele? – fordult felém Lara, mihelyt meglátott. Lilyvel az ölében ült a kanapén és a tévében valami hihetetlenül érdekes sorozatot bámultak. Minden este ez megy. Vita, szappanopera nézés és megint csak vita.
Néha komolyan eszembe ötlik, hogy vajon a mi családunkban ki a legnormálisabb személy? Kétségtelen, hogy én már megbolondultam, úgyhogy erről a címről büszkén lemondhatok. Lucy egy hisztis picsa, kamaszkorára tekintve, de persze imádom. Lily még kicsi, de többet sír, mint egy újszülött, vagy egy menstruáló nő. Szörnyű. Na és a fiam, Jamie, hát nem nyilatkozom… Még csak hat éves, de nem telik el úgy nap, hogy ne kéne leszednem egy fáról, vagy éppen a háztetőről, rettegem Tőle, hogy mi lesz belőle, ha nagy lesz. Mondhatok én neki bármit, könyöröghetek kedvemre, megy a saját feje után.
Tegnap elmentem érte az óvodába, - nagycsoportos a kicsike, -, és az óvónő közölte velem, hogy James ok nélkül megtépte egy kislány haját. Nem igazán tudtam mit kezdeni a helyzettel, így csak sűrűn bocsánatot kértem, majd hazafelé a kocsiba egy rövidebb kiselőadást tartottam Jamie-nek az illendő viselkedésről. Nem mintha érdekelte volna, de azért próbálkozom még. 
- Hagyjad, lényegtelen, majd leülök vele beszélgetni, de most semmi kedvem hozzá. Túl makacs – mosolyodtam el utolsó szavaimon. Lucy pontosan olyan belülről, mint Larissa, makacs, határozott és önfejű. 
- Ahogy érzed, én felajánlottam – mormolta, majd vigyorogva magához intett. – Gyere ide, macikám.
Odasomfordáltam Larához és lehuppantam mellé. Fejemet fáradtan a vállára hajtottam, és összekulcsoltam kezeinket.
Annyira elképzelhetetlen, hogy tizennégy év után is változatlanul szeretem. Azt hiszem, Lucy, illetve a külön töltött egy év jobban egymáshoz láncolt minket, mint gondoltuk volna. Én már el sem tudnám képzelni Larissa nélkül az életem. Ő a gyerekeim anyja és lassan tizenkét éve a feleségem. Tiszta romantikus, nemde? 
Meghitt nyugalmunkat a csengő ritmusos dallama zavarta meg.
 - Majd én – pacskolta meg Lara szabad tenyerével a combomat, azután pedig felállt, és az ajtóhoz sietett. Lily ajkai már kezdtek lefelé görbülni, amikor gyorsan az ölembe húztam és magamhoz vontam.
- Nem kell sírni, kicsikém – simogattam meg göndör szőke fürtjeit. Olyan szép ez a kislány. Aranyló hosszú, szőke haja van és csodálatos kék íriszei, mint az anyukájának. Hát nem édes? Egy kicsi Lara.
- Liam, azt hiszem, ennek nem fogsz örülni! – kiáltott az előszoba felől Larissa. Szem forgatva álltam fel Lily-vel a kezeim között és igyekeztem, hogy minél előbb felmérhessem a fejleményeket.
Értetlenül meredtem az ajtóban álló Christopher Moor-ra, és a mellette álló lányra, aki pontosan úgy nézett ki, mint az én kicsi Lucy-m.
- Két perce láttam meg kisurranni az ablakon, gondoltam szólok. Számomra nem szokványos, hogy valaki az ablakon közlekedjen, kivéve, ha nem vámpír az illető. Lucille, vallj színt előttünk!
- Basszus, lebuktam - harapta be alsó ajkát a lányom, miközben kiskutya tekintettel próbált rám hatni. Látom, érzékeli, hogy amit kap, azt nem köszöni meg.  
- Bemehetek? Akkor elmesélem, hogy mit találtam ennek az angyalkának a zsebében – villantott egy ezer wattos vigyort Moor bácsi, majd mosolyogva besétált Lucy kezét szorongatva. Tökös az öreg, az tény. Első ok, amiért bírom, hogy a szomszédban lakik, fantasztikus rálátása nyílik Lucille szobájának ablakára. Mióta kiengedték, minden szabadidejét velünk tölti, amit talán James élvez a legjobban. Imádja a börtönös sztorikat, hát én már nem annyira.
 A nappaliban foglaltunk helyet mindnyájan. Érdeklődve pillantottam Lucy-re ki nagyban a padlót fixírozta, mintha az annyira érdekes lenne.
Mindig is tudtam, hogy a parkettám csodálatos, de hogy ennyire.
- Meglehetősen gyenge és szar, de füves cigi – kezdett bele Christopher csöndesen. Kimérten Larára pillantott majd rám. Ledöbbenve néztünk össze Larával, majd egyszerre vissza a Christopher, Lucy párosra.
- Mindössze két kérdésem van: Kitől, és miért? – érdeklődtem hűvös hangon. 
- Te meg vagy őrülve kislányom! – csattant fel Lara erélyesen, ezután pedig kivette a kezemből Lily-t, és nagyokat trappolva az emeletre vezette.
Jut is eszembe! Jamie nagyon csöndben van, biztos, készül valami!
- Az egyik barátomtól, és ennek nincs miértje. Csak kipróbáltam, egyszer-kétszer.
- Vagy százszor-kétszázszor – feleltem cinikusan. Őrületbe kerget ez a csaj! Hát legmerészebb álmaimban sem képzeltem volna, hogy erre képes! Én feltétel nélkül megbíztam benne, Ő pedig visszaélt ezzel. – Megkaphatom? – mutattam a cigarettára. Christopher váll rántva a tenyerembe ejtette, mire ujjaim közé fogtam a gyenge szálat és egyenesen Lucy szemébe néztem, amikor több kis darabra tördeltem. 
- Ez rossz, és nem neked való! – jelentettem kihatározottan, ahogy az egy apának kell. Nem engedhetem, hogy ez tovább fajuljon, az én gyerekem nem lesz egy füves kurva. – Mérhetetlenül nagyot csalódtam benned Lucille Dora Payne!
- Ahogy én is! – Lara visszatért. – Tudod milyen felfoghatatlan, hogy azt kell látnom, amit soha nem akartam? Apa, én nem akarlak megbántani, de… – Feleségem futólag édesapjára pillantott, ki csak biccentett egyet, Larissa pedig folytatta. – én anya nélkül nőttem fel, egy olyan ember mellett, akihez félelmetesnél félelmetesebb fazonok járkáltak titokzatos táskákkal, és fegyverekkel. Minden fiókban legalább három zacskó undormány volt elrejtve a házban, és én mégsem nyúltam egyikhez sem. Meg sem fordult a fejemben ilyesmi, hogy füves cigit szopogassak a barátaimmal – horkant fel. – Szerintem a nagyapád le is törte volna a kezemet az első adandó alkalommal.
- Nem, annál sokkal rosszabb világ várt volna rád, édesem.
- Jó, nem érdekel. Lucille annyit mondj meg, hogy miért jó ez neked? Élvezed?  - Larissa hangja egyre csak erősödött. – Egyszerűen nem bírom felfogni, hogy hogy lehet valaki ennyire végtelenül buta! Egész életemben óvtalak mindentől, ami ilyen faszságokkal kapcsolatban állt. Erre Te…?
- Anya, ez csak egy cigi.
- Csak egy cigi? Csak egy cigi? – Lara ordított. Kis híján nekiugrott lányunknak. – Meg vagy bolondulva Lucy! Lehet, ez még tényleg csak egy cigi volt, de mi lett volna később?!  Mondd csak, egyetlenem, mit akarsz kezdeni az életeddel? Egy elvonón akarod eltölteni, esetleg a sitten? Mert akkor tessék! Folytasd csak! – lihegve rogyott le mellém a kanapéra, majd fejét rázva karolt át és kezdett zokogni a karjaimban. 
- Shh, Lara, figyelj, megoldjuk, jó? Csak ne sírj most! 
- De én nem akarom Őt rácsok mögött látni, nem bírnám elviselni, ha egy elmegyógyintézetben kötne ki! Kérlek, mondd, hogy ez csak egy rossz álom!
- Sajnos nem, de ígérem, hogy kezelésbe vesszük a helyzetet. Lucy nem hülye – emeltem rá tekintetemet. Már neki is könnyes volt a szeme, ajkai pedig lefelé görbültek, illetve remegtek.
- Én azt hiszem távozom, és kívánom, hogy minden a legnagyobb rendben legyen holnapra. Kicsi Lucy, csak hallgass a szüleidre, azt tanácsolom! 
Christopher öles léptekkel távozott, ahogy becsapta maga mögött az ajtót a helységre kínos csönd telepedett. Minden másodpercben valakinek a szipogását lehetett csak kiszűrni a feszült csendből.
- Most utáltok és ki fogtok dobni? – kérdezte megszeppenve Lucy, mire Lara kibontakozott az ölelésemből és lecsüccsent mellé. 
- Ha minden problémára az lenne a megoldás, hogy elmenekülünk, akkor most nem ülnénk itt hárman.
- Miért? – húzta össze szemöldökét Lucille.
- Mert már találkozásunk első napján utáltam, ezt a szemetet – bökött felém a fejével Larissa, majd harsányan felnevetett, ahogy beszélni kezdett az én ajkaim is felfelé görbültek. – Egy nagyképű, öntelt majom volt, egy csini cicababával az oldalán.
- Hát ez nem igaz – tiltakoztam hevesen.
- Ne már – kapkodta tekintetét közöttünk Lucy. – elmondod az egészet? 
Lara csak bólintott, majd belekezdett a hosszas mesébe. Ahogy magyarázott önkéntelenül is felröppentek lelki szemeim előtt az emlékek, mint virágos réten a tarka pillangók. 
Mosolyogva dőltem háta a kanapén gondolataim rengetegében bandukolva, míg egyszer csak két kis testet éreztem meg magam mellett. Egyik oldalamon a kislányom, míg másikon a kisfiam bújtak hozzám, mint a kölyökoroszlánok az apjukhoz. Oldalamnak dőlve hallgatták anyukájuk meséjét kalandos találkozásunkról.
Lara csak beszélt és beszélt, előttem meg mint némafilm peregtek le az emlékképek. Az összes vita, az első találkozás, az első közös éjszakánk, ami nem éppen megszokott módon telt, azután az első vásárlás, és a perc, amikor beleszerettem és elhatároztam, hogy soha többé nem engedem el, mert rájöttem, hogy  
nekem rajta kívül nem kell más, hiszen az egész nő számomra egyszerűen kimondhatatlanul tökéletes. 

 Vége

Hú, na szóval, úristen! Először is szeretnék mindenkit megkérni, aki eddig olvasta, hogy hagyjon nekem egy megjegyzést, mert ez nekem elmondhatatlanul fontos! Tényleg, mindenki véleménye egyformán érdekel!
És akkor most kezdődjön az érzelgős része a dolgoknak.
Amikor belekezdtem ebbe a történetbe, még teljesen máshogy gondolkodtam az egészről. elmondom, hogy az lett volna a vége, hogy a baba feketének születik, Lara belehal a szülésbe, meg egyéb negatív dolgok. Nem, nekem ez nem jött be egyáltalán, ezért rögtön változtatta rajta, amikor tudtam.
Őszinte leszek, mert alig jutok szavakhoz. Tényleg mindjárt sírni fogok. Nem tudom, hogy eddig hogyan tartottam magamat. Én úgy utálom a befejezéseket, annyira rosszak. Én tökre ide szoktam, megszoktam, hogy hozni kell a részt, és most vége. Milyen hamar.. azt hittem, hogy be sem fogom fejezni a blogot, erre már itt sírok, és ezeket a sorokat írom. Úristen. elárulom, hogy a blog a Pink - Perfect című számáról kapta a címét, mert szerintem ez egy fantasztikus szám. Ezekben a pillanatokban is ezt hallgatom, mert valahogy illik a mostani hangulatomhoz.
Nem tudom, mit írhatnék még.! Talán annyit, hogy KÖSZÖNÖK MINDENT! NÁLATOK CSODÁLATOSABB OLVASÓKAT EL SEM TUDNÉK KÉPZELNI! Annyira hihetetlen, hogy 24 fejezet+ egy epilógus után 126 feliratkozó van a blogon. Csak nekem tűnik kibaszott soknak(bocsánat, már alig tudok uralkodni magamon.) Én sosem fogok ehhez hozzászokni!
Úristen! Jézus ereje! Most néztem fel, és észleltem, hogy mennyit szövegeltem már itt nektek. A lényeg, hogy MINDENT KÖSZÖNÖK, FANTASZTIKUSAK VAGYTOK!<3333
Találkozunk az ALONE blogom második évadjában! :)

63 megjegyzés:

  1. Aww. Nagyon jó lett! De nem akarom, hogy vége legyeeeen!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sajnálom, de egyszer mindennek vége:)

      Törlés
  2. csak két szó: köszönöm szépen <3

    VálaszTörlés
  3. P-E-R-F-E-C-T befejezés :)) de ne legyen végeee :((

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a blogod. Csak kár hogy vége. :(

    VálaszTörlés
  5. awwwwh imádtaaam,nagyon sajnálom,hogy vége:(((
    eszméletlen befezés,méltó a történethez! :)))

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen fantasztikus. A mindennapjaim részévé vált ez a blogod is , csakúgy mint a többi. Emlékszem az első történeteidre, melyeket ugyanúgy szeretem mint ezt, s megkell hogy mondjam felnöttél. Olyan szépen lett a befejezés, nem gondoltam volna hogy ekkorát ugrunk időben , de ez is azt mutatja hogy mindig tudsz újat mutatni. :) . Egyszóval ... Fantasztikus lett. S jól döntöttél mikor folytattad a történetet és nem adtad fel. Remélem kitudtad szürni a kusza kommentemből azt amit mondani akarok ;).
    Xxx Csilla

    VálaszTörlés
  7. Úr Isten! A sírás határán áltam, miközben olvastam! Egyszerűen csodálatosan PERFECT lett! Ez volt a negyedik blog, amit tőled olvastam. Mind fantasztikus lett, de ez meg érintett. Bele tudtam élni magam a történetbe. Azért is szeretem ezt a blogot, mert Liam az egyik főszereplő és mert ő a kedvencem. Eleinte picit fura volt, hogy Liam benne ilyen rosszfiú, mert még nem találkoztam ilyen fajta történettel. De így is kerek és izgalmas volt. Az egészet végig izgultam. Most így megleptél, hogy tizennégy évvel később mutattad be a befejezést, de így is PERFECT lett. Én is szivesen ott lettem volna a végén, mikor Lara mesélt.
    Az ALONE című blogod természetesen olvasni fogom! Imádlak Lizi! <3 :)
    És így utoljára mégegyszer, az egész történet PERFECT!!! <3 *--* :) :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Lizi!
    Imádtam a blogot és a vége is nagyon jó lett!:) Mikor Lucynál is füves cigi volt akkor kb.: "Végül Lara """"álma"""" valóra válik" Borzasztóan szerettem/szeretem a blogodat és lehet, hogy belevágok az ALONE olvasásába:33 Úgyhogy majd ott találkozunk;)
    By: Aliz xXx.

    VálaszTörlés
  9. A tegnapi komimat kibővítve még PER-FECT-ebb, ha az már lehetséges..., de ha rólad és az írásaidról van szó bármi megtörténhet.
    Egyszerűen fantasztikus befejezés lett és csak reménykedni tudok, hogy egyszer a semmiből bejelented... tádám második évad:))

    VálaszTörlés
  10. Hello!
    Hát ez nagyon jó volt. Azt hiszem a történetben az epilógus tetszik a legjobban. Nagyon érdekes. vicces és izgalmas.
    Nagyon szerettem a történetet és sajnálom, hogy véget ért.
    xxxxx Jule

    VálaszTörlés
  11. Naaa neeee!!! :DDD ilyen nincs , az ALONE blognak lesz folytatasa!!! :'D azta!!! *-----* Egyebkent ez is nagyon jo volt! :) Eloszor nagyon izgi volt , aztan egy kicsit kezdett uncsilenni, de aztan meg megint izgi volt!! :D ahogy az eddigi , 3 blogodban is megirtam, eszmeletlen ahogy irsz!! :D Talalkozunk az ALONE- nál! ;D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szeretem a történetedet és remélem hogy lesz még ehhez hasonló hogy kisbaba születik mert ez nálam vitt mindent :), de maga a történet is nagyon tetszik szóval csak gratulálni tudok :)) és biztos hogy olvasni fogom a többi blogodat is.

    VálaszTörlés
  13. <3 :* KOSZONOM AZ ELMENYT! :)
    Egy lelkes olvasoXx

    VálaszTörlés
  14. oh te jó ég te lááány *-*-*-* :'( nem tudom sírjak-e vagy nevessek :D
    Elképesztő volt nem jutok szóhoz majd írok ha feldolgoztam

    VálaszTörlés
  15. Istenem! Sírok! Annyira jó vagy....! Utálok sírni erre te megsirattatsz! IMÁDLAK! Ez az egész blog és te is tökéletes vagy! :)

    VálaszTörlés
  16. Nem tudom, hogy miként és mikor találtam rá a Perfectre. De beleszerettem. Velem volt matek órán, amikor az előző napi részt olvastam újra. Velem volt a fogorvosi váróban, ahol egy kiadós foghúzásra vártam. Velem volt a rossz napokon. Meg persze a jókon. Velem volt, amikor más nem. Igen, ez igaz szerelem.
    Lara? - személyiséglopásért hány év jár?
    Liam? - a szívemben valami megmagyarázhatatlan módon megváltozott iránta
    Perfect? - örök szerelem
    Mi lesz ezek után?
    S angol órán, ha meghallom a perfect szót, ha tumblr oldalamon meglátok egy isteni Liam képet, vagy ha bárki a drogokról mesél, akaratlanul is a Perfect jut majd eszembe. Mert ez így volt tökéletes.

    VálaszTörlés
  17. Halihó!
    Nem bíro szavakkal leírni, hogy mit is érzek most. Imádom/Imádtam a Perfect-tet és nem tudd meg milyen síkitoztam, amikor mgláttam hogy az Alone-nak lesz 2. évada.
    Remélem még sok történetet olvashatok tőled, mert a történeteid is szín csempésznek az unalmas hétköznapjaimba.
    Lost of Love Liz

    VálaszTörlés
  18. Kár hogy ilyen hamar vége lett:(( Imádom ezt a blogot(a többit is) és hiányozni fog:/ Remélem,mint Aloneban, itt is lesz 2. éved;) meg még több és több és több :)) Puszi:*

    VálaszTörlés
  19. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy vége. Annyira jó lett az epilógus, szerintem is tökéletesen fejezted be. Liam tökéletes apa, Lara pedig tökéletes anya. Úgy érzem mindkét szereplő a szívemhez nőtt (igaz Liam már kicsit régebben). Annyira sajnálom, hogy vége, mindig tűkön ülve vártam az új részeket, és egyszer elordítottam magam a gép előtt (lehülyéztek miatta, de na xd), mert már nem bírtam kivárni, hogy összejöjjenek. Most csak annyi javít a kedvemen, hogy eszembe jut az Alone, amit folytatsz. Imádtam azt a blogodat is, ahogy ezt is imádom és imádni is fogom. És akárki akármit mond, ez a történet így PERFECT, nem máshogy. Azt hiszem még senkinek sem írtam ilyen hosszú komit, mert nem nagyon vagyok a szavak embere ilyenkor. Köszönöm, hogy megírtad a sztorit, és én végre egy tökéletes blogot olvashattam.
    Ölel: Flower B

    VálaszTörlés
  20. Hihetetlenül tökéletes történetet alkottál meg, annyira imádtam. Ittam minden sorát, és most szomorúan veszem tudomásul, hogy vége. Olyan fura érzés. Annyira megszerettem a történetet, nagyon jól megírtad. Imádtam a karaktereket, ahogy Liam és Lara civakodtak, még azok után is, hogy összejöttek. A befejezés hihetetlen let,t nem tudom már milyen jelzőkkel illessem, kifogytam. Még annyit, hogy köszönöm, hogy megalkottad ezt a történetet és olvasód lehettem. <33 Vigyázz ALONE jövök!!!
    xx L*encii.~

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó befejezés lett! :)) El sem tudom hinni, hogy vége!:// Amikor rátaláltam a blogodra és elkezdtem olvasni rögtön megszerettem! Hisz olyan jól írsz, és ez történet egyszerűen PERFECT lett! :) Mindig annyira vártam, hogy mikor lesz rész meg minden. Mikor pedig nem hoztál alig bírtam kivárni. :DD Remélem, hogy még nagyon sok történetet fogok olvasni tőled! (és hogy egyszer egy könyvet is foghatok a kezemben amit te írtál!:D Mert biztos, hogy tudnál könyvet is írni. ^^ )..... És ha valami új blog ötleted lesz akkor mindenképp posztolj ide, mert szerintem mindenki kíváncsi lenne rá, és olvasnánk is! :D Ahogyan írsz az egyszerűen fantasztikus!. Még annyit írnék: köszönöm, hogy megírtad ezt a történetet és olvashattam! :D♥
    Ölel: Bogi :*

    VálaszTörlés
  22. fantasztikus befejés lett, egy fantasztikus írónőtől!
    am az normális ha sírtam a végén? :))

    VálaszTörlés
  23. Uramatyám....nem hiszem el hogy vége lett ennek a PERFEKT blognak..most is alig hiszem el hogy itt a vég..Annyira hiányozni fog ez a blog.Az olvasása,a várakozások,az írásod meg még sok minden.Most könnyes lett a szemem hogy vége van.Remélem hogy lesz ennek a blognak is 2. évad.
    Sugi xx

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szerettem ezt a történetet, sajnálom, hogy vége, ez így szép és kerek befejezés :) Már várom az Alone folytatását ;)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Én tegnap találtam rá erre a blogodra, amit rögtön elolvastam. Bevallom ma 01:00-kor fejeztem be, de megérte. Annyira beleszerettem! Nagyon tetszik ahogy írsz! Sajnálom hogy ilyen hamar vége lett! Örökké emlékezni fogok erre a blogra, és elkezdem olvasni a többit is!
    Üdv: az egyik olvasód!♥

    VálaszTörlés
  26. Huh. Nehéz leírni mit érzek. Szomorú,hogy ilyen hamar vége,viszont a.befejezése..zseniális. Ennél jobb mem is lehetne. Többet akartam írni,mert eddig egy.fejezethez sem írtam,pedig.imádtam őket. Egyszerűen,csak Imádtam/Imádom,és kész. A másik blogodon pedig alig várom a részt,ahogy.már leírtam ott is,csak most kicsit nyugodtabban.:) <3

    VálaszTörlés
  27. Kedves L.T.P.~!
    Az útobbi 2fejezethez nem írtam,mert elutaztunk külföldre meg mindenhova és elég kevés időm volt feljönni a blogodhoz :// :(( Mindenesetre elolvastam az elmaradásom és nagyon tetszettek a részek :)) Sajnálom,hogy máris vége nagyon a szívemhez nőtt a blog :( <3 Szólj ha új blogba kezdek én itt leszek ;)) Hogy az Alone blognak második évadja lesz?!Úristeeeen el sem hiszem most nekilátok újraolvasni az elsőt,mert már igen rég volt,hogy olvastam és utána...utána várom a második évadot!!! :DD Boldog karácsonyt és Boldog új évet kívánok neked találkozunk az alone blogon ;DD
    Ezerszer puszil:
    Nati

    VálaszTörlés
  28. Nem szeretnék hosszú ömlengés írni...fú, várj, rosszul kezdtem. Szóval, kezdem újra: Imádom! Amikor rátaláltam a blogra, kissé megijedtem. Nem ismertelek, és nem tudtam, hogy hogyan írsz, viselkedsz. De néhány rész után örömmel konstatáltam, hogy imádom. Nem Liam a kedvencem, de az ilyen dolgok mellékesek, ha jó a sztori. Én is blogot írok, tudom milyen fontosak a megjegyzések. Végig volt benne egy kis veszély, Lara, Jack és Christopher miatt. Ennek ellenére volt benne valami apró édesség, ami romantikussá, szebbé tette a történetet.
    Szerintem még ennyit mondok: Per- fect. Perfect sztori<3<3<3
    Ui.: Hol tudom megtalálni az Alone I. évadját?:)

    VálaszTörlés
  29. Liziiii*-* Nekem nagyon tetszettek a reszek es ami azt illeti, ha ugy nezzuk, mindennapi dolgokat suritettel ossze, ami nagyon megfogott! Lara karakteret imadtam, es Liamet is persze es ebben az utolso reszben csak megjobban belejuk szerettem! Borzaszto jol irsz, ne hagyd abba! Barmilyen tortenetet vegig tudnek olvasni amit Te irsz. Nem tudom, mit irjak tulajdonkepp mert itt bogoj, munt egy csecsemo... Meg annyi, hogy nagyon varom az Alone 2. evadat!


    Ui: ha talalsz benne hibat, bocsi, csak telon vagyok:D
    Puszi, Hopeless xx

    VálaszTörlés
  30. Szia!! Huhh nagyon tetzett ez a torteneted is!! Bekonnyeztem a vegen, hogy vege van... Aaa, nagyion jo volt <3
    Szilvixxx

    VálaszTörlés
  31. Kedves Lizi!
    Köszönöm, hogy olvashattam ezt a fantasztikus történetet!:) Hihetetlen, hogy máris vége :/ Fantasztikus vagy! :) ♥

    VálaszTörlés
  32. Szia! Imádtam a blogodat, szerintem még egyetlen blogot sem szerettem ennyire, szomorú vagyok hogy vége, de ezt már nem lehetett tovább húzni :) Már ez elejétől kezdve vártam, nap mint nap a részeket, és most.. vége. De nagyon jó lett az egész! :)

    VálaszTörlés
  33. Imádtam befejezést!!!! Az hogy a történet utolsó szava az volt.hogy tökéletes..hát ez leirhatatlanul tökéletes !!! Imádtam minden egyes részt és nagyon örülök hogy az Alonenak lesz folytatása :) a világ összes ölelése !!! <3
    Judit XoXo

    VálaszTörlés
  34. Szia! Már az elejétől kezdve olvasom a blogodat és imádom! Kár, hogy vége lett, de így kerek. Kíváncsi leszek az Alone 2. évadjára, az elsőt is imádtam! Ha egy szóval kéne jellemeznem az összes blogodat, akkor annyit mondanék: PERFECT
    Remélem még sokáig fogsz blogolni!
    <3

    VálaszTörlés
  35. Én nem tudok mit mondani. Én csak az Epilógus előtti résznél kapcsolódtam be, de hozzám nőtt a történet. Nagyon szerettem és szerintem nagyon jó lett. Gratulálok hozzá. És nagyon szép lett az Epilógus. :) Mégegyszer Gratulálok az egész bloghoz! :)

    VálaszTörlés
  36. Wahhh imádtam a blogod az elejétől kezdve olvasom, sosem írtam hozza szólást, de eszméletlen joo nem akarom h vege legyen!!!<333

    VálaszTörlés
  37. Perfect! Nem olyan régen találtam rá a blogodra, de egyből beleszerettem. És most hogy vége lett, a szívem ketté szakadt! ♥

    VálaszTörlés
  38. Huuuhhh haat ez valami fantasztikus volt:) Hihetetlenul jol volt megfogalmazva az egesz sztorii,es nagyon nagyon tetszett:) Gratulalok:) Es elore is Boldog uj evet kivanok neked:)

    VálaszTörlés
  39. Drága cunci!
    Ne sírj itt nekem, hiszen minden vég egy új kezdet. Bevallom ez a második blogod, amit elolvastam, de nem bántam meg. Örülök, amiért végül Lara nem halt még, és annak is, hogy a baba nem lett fekete. Ez így volt tökéletes, ahogy most leírtad. Büszke lehetsz a sok sok feliratkozóra és a támogatásokra. Az utóbbi időben kicsit lemaradtam, de végül is végig itt voltam, remélem megmosolyogtattak párszor a kommentjeimmel, legalább annyira, mint te engem a vicces részekkel :)
    Millio puszi Xx szeretlek <3

    VálaszTörlés
  40. Drága LTP!

    Ah, nem is tudom mit tudnék mondani, hiszen még fel sem fogtam, hogy vége... tényleg vége. Nagyon jó volt olvasni, hogy Lara és Liam ennyi idő után is együtt maradtak, olyan aranyosak együtt! Szerintem sokkal-sokkal jobb lett, hogy Lara végül nem halt meg, a baba nem fekete stb. Ez a boldogabb verzió jobban tetszik! Szeretném megköszönni, amiért megírtad, nagyon sok boldog pillanatot okoztál vele! <33333

    Millió puszi, Azy

    VálaszTörlés
  41. Hello:)
    Nahát, öm hol is kezdjem? Örültem, hogy Liam szemszög volt.. nem tudom miért, de örültem neki!:3 Tetszett a bánásmódja Lucyval... a kölykökért pedig oda meg vissza vagyok, de ezt tudod.:3 Bár Lucy kisbabaként sokkal szófogadóbbnak tűnt, nem tudom miért.:o Lily kis cuksi, azért szívesen olvastam volna, amint bőgni kezd, és Liam idegbajt kap.:3 Jamie gyereken meg már meg sem lepődöm, már csak a neve miatt sem.:D A végét szépen felvezetted, nekem nagyon tetszett! Örülök, hogy olvashattam, örülök, hogy írtad nekünk. Egy nagy köszönöm!!<33

    Ölel,
    Patri:3

    VálaszTörlés
  42. Hi!
    No hát akkor ...Elmesélném, hogy hogy találtam erre a blogra, és, hogy milyen érzéseim voltak vele kapcsolatban.
    Először az ALONE-t kezdtem el olvasni. Belebolondultam abba a blogba, éjjel nappal azt bújtam, és megbolondultam, amikor a tizenegyedik fejezet végére értem, mert már nem volt új. Aztán követtem az eseményeket, és annak is eljött a vége. Rossz volt, de örültem, hogy lett egy új blogod.
    Szóval eljutottam a Perfect-ig. Először érdekesnek találtam, furcsa volt egy ilyen blogot olvasni. Nem volt szokványos. Majd megszerettem. Nem is kicsit. És a huszonnegyedik fejezet végén rá is jöttem, hogy miért pont ez lett a blog címe. Szóval ... Le a kalappal előted, hogy ilyen tökéletes történeteket találsz ki, és meg is írod őket.

    Puszi, és Ölelés:
    Tina xx

    VálaszTörlés
  43. Bassza meg az isten! Ne legyen vege! Annyira szeretem):

    VálaszTörlés
  44. csak két szó: én köszönöm<333

    VálaszTörlés
  45. Oké, sajnálom. Ez a blogger egy SZAR, már elnézést. Nem engedi, hogy "válaszként" írjak nektek, így csak annyit mondok, hogy MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÖM! TI VAGYTOK A LEGFANTASZTIKUSABB OLVASÓK AZ EGÉSZ VILÁGON<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    VálaszTörlés
  46. Te meg a LEGFANTASZTIKUSABB IRO! <3
    Egy lelkes olvaso Xx

    VálaszTörlés
  47. Na Hola! :)
    Amint újra talàlkoztam e bloggal egy csoportban, rögtön eldöntöttem, hogy el kell olvasnom! Mert ugye bàr anno màr bele kezdtem, de ugy volt h. szünetelteted és így nem làttam/olvastam a folytatàst, de most elolvastam a végèig. :)
    Teljesen eltért a blog története attol, mint amilyennek gondoltam hogy lesz. Azt hittem akciók, lövöldözések meg ilyesmik lesznek benne, amiket a dílerkedés miatt gondoltam így. De valami eszméletlen jó történetet írtàl! Nem az a nyàlas szerelem, hanem az a vicces- aranyos fajta, wà nagyon imàdom :D Mindegyik rèsz valami eszméletlen jó lett, olykor röhögtem vagy kiguvadtak a szemeim. Nem tudok egy részt sem kiemelni, mert mindegyik nagyon tetszett! :)
    Talàn kicsit szomi meg mérges voltam amiért Liam-et is "lecsukattad", de ez van, akkor is ahw :3
    Bassza meg, nem vagyok a szavak embere, legyen elég, h.: IMÀDOM. NAGYON TETSZIK. ÜGYES VAGY, DE KIBASZOTTUL. Minden sort faltam, elragadott az íràsod, nagyon 'arika' vagy :D Azok a beszólàsok, bunkózàsok egymàssal..istenem. <3
    Mondhatni köszönöm h. megírtad e sztorit, bàr elég hülyén hangzik xD
    na szijaszia :') <3

    VálaszTörlés
  48. Szia L.T'P~
    Most találtam blogodra de máris megszerettem. el kell mondanom megsirattam. Amugy honnan van az L.T.P~megnevezés? valaminek a rövidítése?? na mindegy is nagyon szeretem a blogodat nagyon tetszett...
    pussy M. Angel

    VálaszTörlés
  49. Köszönöm szépen lányok, nagyon jól esnek a szavaitok! :)

    VálaszTörlés
  50. Imádtam!! Nem akarsz neki egy második évadot? Olyan jó lenne.

    VálaszTörlés
  51. Nagyon egyedi tortenet, imadtam ^^

    VálaszTörlés
  52. Szia.:)
    Meglepetés vár ezen az oldalon:
    http://hellofalifee.blogspot.hu/2014/07/elso-dijam_30.html

    VálaszTörlés
  53. Annyira sajnálom, hogy elsietted az utolsó 3-4 részt.érdekelt volna Liam kiszabadulása, a másik két gyerek érkezése stb.. a sztori nagyon jó, de a vége egy csalódás :(

    VálaszTörlés
  54. Szia!Csak gratulálni tudok a történethez mert baromi jó lett.Én ahogy belekezdtem nem tudtam abbahagyni az olvasást.És a vége.....komolyan bőgtem!Annyira megható lett!Én is csak annyit tudok rá mondani mint a többiek:PER-FECT!
    Puszííííí ♥
    Egy olvasód. :)

    VálaszTörlés
  55. Szia.:)
    Meglepetés vár az oldalon:
    http://hellofalifee.blogspot.hu/2014/11/masodik-dij.html

    VálaszTörlés
  56. Hy! Nagyon jó,egyszerúen fantasztikuasan megírtad a sztorit. Izgalmas,aranyos,minden ami kell.! Tehetséges vagy!Köszönöm,hogy elolvashattam. xxDóra

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Nos tudom hogy már két éve lezártad ezt a blgod de egyszerűen kötelességemnek tartom hogy írjak.
    Amikor elkezdtem olvasni úgy voltam vele hogy "jesszus akarom Én tufni mi lesz itt?" Nos a válasz nyilván való hogy igen tudni akartam. És megérte imádtam ez az egyik kedvenc blogom. Ennek több oka is van. Az első: Liam a főszereplő.
    Második:hihetetlenül jól lett megírva.
    Harmadik: Szerintem Te is nagyon tehetséges vagy.
    Olvastam hogy eszefbe jutott hogy nem fejezed be. Hálás vagyok neked hogy végül befejezted mert egy csodálatos történet lett.
    Szerény véleményem szerint neked evvel kéne foglalkoznod mert nagy tehetség vagy.
    Még egyszer köszönöm ezt a felejthetetlen élményt.
    xxKlaudia

    VálaszTörlés
  58. Megjegyzem kicsit elkestem de imadtam olvasni imadtam elkepzelni ( igaz magamat kepzeltem Lara helyeben mert az en kedvencem is Liam) imadtam minden egyes betujet ennek a tortenetnek. Egy szoval mindent imadtam benne. Igaz mostanara mar a banda feloszlott de akkor is birom olet amig elek. Te segitettel abban ezzel a tortenettel hogy meg jobban szeressem oket. Koszonom. Imadtam a tortenetet.

    Puszi, egy olvasod kinek neve:
    xxVikixx

    VálaszTörlés
  59. Köszönöm Nektek! Nincs olyan, hogy elkéstél, emlékszem, hogy én is mindig sok éve lezárt blogokat olvastam évekkel ezelőtt. Szerintem minden írónak jól esik visszaolvasni az ilyen kommenteket! Örülök, hogy tetszett! :)

    VálaszTörlés